بازی کوییز آو کینگز و تجربه مارکتینگ

در نشست GDX02 بررسی می شود؛ بازی کوییز آو کینگز و تجربه مارکتینگ

سازندگان بازی موبایلی کوییز آو کینگز، تجربیات مارکتینگ  و رشد  اقتصادی محصول طی مدت ۴ سال فعالیت را در نشست GDX02 برای علاقه‌مندان و دانش‌ پژوهان شرح می‌دهند.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ سازندگان بازی ایرانی کوییز آو کینگز در نشست GDX02 تجربیات مارکتینگ و رشد اقتصادی این بازی را برای علاقه‌مندان و دانش پژوهان حوزه بازی‌سازی شرح خواهند داد.

در کوییز آو کینگز  هرماه ۱.۵ میلیون نفر بازی می‌کنند و طی ۴ سال فعالیت ۲۰ میلیون کاربر فعال در این بازی ثبت نام کرده‌اند.

گفتنی است، این نشست در تاریخ ۱۷ مهرماه و در محل شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب)واقع در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد‌ شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام حضور در نشست از طریق لینک https://evnd.co/n8q8k اقدام نمایند.

منبع: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

آخرین نظرات