שלומי שי אמויאל – איך לחסוך בקלות המון כסף

January 19 2023Cfao

שלומי שי אמויאל – הטיפים שיעזרו לכם לחסוך הון!

שלומי שי אמויאל בלוגר ומומחה להתנהלות פיננסית מציג טיפים חשובים לחיסכון בהוצאות. כך תחסכו כסף, זמן ודאגות.

שלום, כאן שלומי שי אמויאל ופוסט הזה אני רוצה להתייחס לטרפת הנוכחית שהביאה לכך שאנחנו מוציאים הרבה מאד כסף ומתקשים לגמור את החודש. בפוסט הזה ריכזתי טיפים שיעשו את ההבדל בן בזבזנות לחסכנות, בין התנהלות נכונה לפזרנות. מוזמנים לקרוא, ליישם ולחסוך כסף.  

מזמינים טיסה לחו”ל באינטרנט? הקפידו לשלם במטבע המקומי וכך תחסכו בעמלות המרה כפולות.

היכן כדאי לקנות באינטרנט או בחנויות רגילות? העדיפו לרכוש מוצרים במקומות בהם יש חיסכון משמעותי למוצרים זהים. אל תקנו באתרים מפוקפקים גם אם המחירים שם ממש זולים, יתכן שמדובר בעוקץ. קנו אך ורק באתרים אמינים. קחו בחשבון שעבור קניות מסוימות בעלויות מסוימות יש להוסיף לערך הקנייה עלויות כמו דמי משלוח ותשלומי מכס.

הילדים משתעממים בחופש ואין לכם כסף? אם הילדים בחופשת חגים, חופש גדול או בשביתה מבתי הספר והגנים ואין לכם מספיק כסף כדי לממו להן לחם ושעשועים כשהכוונה היא לחופשות, בילויים ושופינג, כדאי לבחון את האופציה של בילוי בקניון שם תמצאו לא מעט פעילויות חינמיות, משחקיות ומופעים והכל באווירה ממוזגת. אופציה נוספת היא לטייל בטבע וליהנות ולזכור שהכל בחינם!

עוברים דירה? לפני שאתם עוזבים את הדירה הישנה לטובת דירה חדשה, ערכו צ’ק אאוט וצלמו את מונה החשמל. בקשו מחברת החשמל לשלוח לכם חשבון מעודכן לפי הקריאה שעשיתם בעצמכם. בנוסף, מומלץ לצלם את מונה המים לסגירת החשבון מול הדיירים שרכשו את דירתכם.

עושים מילואים? אתם זכאים להנחה בארנונה! בעלי תעודת משרת מילואים פעיל עשויים להיות זכאים להנחה של עד 5% בתשלום הארנונה. ההנחה למילואימניקים אינה חובה ותלויה בשיקולי הרשות המקומית.

ארזתם לבד? כשמזמינים כרטיס טיסה מומלץ לשים לב לגודל המזוודה שמותר להעלות למטוס כי על מזוודות החורגות מהגודל התקני משלמים מס והרבה! רצוי מאד להתעדכן בגודל ובמשקל של המזוודה המותרת לעלייה למטוס. תוספת גודל או משקל כרוכה בתוספת תשלום שעשויה להגיע לעשרות דולרים או עשרות יורו.

שוכרים רכב בחו”ל? בדרך כלל כדאי לבדוק ולהשוות ומומלץ לבחון אפשרות לשכור רכב מהארץ. רוצים לבהזמין רכב מחברה בחו”ל? אל תתפתו למחירים הנמוכים באתרים, בדרך כלל מצטרפות אליהן כתוביות באותיות קטנות העולות ביוקר, ועוד לא דיברנו על מיסים, אגרות, ביטוחים ועוד.

#חיסכון
#שלומי שי אמויאל
Share: