חדש – עו”ד אריאל רוט ועו”ד עמית חדד

July 12 2023Cfao

משרד נולד: עו”ד אריאל רוט ועו”ד עמית חדד פתחו פירמה חדשה

עו”ד אריאל רוט ועו”ד עמית חדד, מבכירים עורכי הדין בארץ, הקימו משרד משותף.

בשעה טובה ומוצלחת. עו”ד אריאל חדד ועו”ד עמית חדד, מבכירי הפרקליטים בישראל, הודיעו על הקמת משרד חדש ועצמאי. השניים השיקו את משרד חדד רוט ושות׳

עורכי הדין אריאל רוט ועמית חדד היום פרשו ממשרדו של ד״ר יעקב וינרוט ז״ל ובחרו לצאת לדרך חדשה. אליהם הצטרפו עו״ד תמר פולק וקבוצה נכבדה של עורכי דין ממשרד וינרוט, ביניהם עו״ד אליהו וייס, עו״ד נועה מילשטיין, עו״ד אביחי יוסף ועוד.

עו"ד אריאל רוט, עו"ד עמית חדד.

עו״ד אריאל רוט ועו”ד עמית חדד הודיעו כי זכו לעבוד בקרבה ובצמידות הדוקה במיוחד למייסד הפירמה עו״ד ד״ר יעקב ויינרוט ז״ל. העבודה במחיצת עילוי משפטי בסדר גודל שכזה היתה זכות גדולה במיוחד. לאחר פטירתו של ד״ר ויינרוט ז״ל שבו ועלו סוגיות הנוגעות לעניינים פנימיים של המשפחה ושל עזבון המנוח.

השניים הסבירו: ״בחרנו לא להיות חלק מהבירור המשפחתי הפנימי ולצאת לדרך חדשה”. אנו אמנם פורשים מן המשרד, אך איננו עוזבים את מורשתו של מורנו יעקב ז״ל, ומורשת זו תוביל את דרכנו החדשה״.

עו"ד אריאל רוט

אודות אריאל רוט

עו”ד אריאל רוט שותף מייסד של משרד חדד רוט שנהר ושות’. ומכהן כשותף מנהל ויו”ר האקזקוטיבה במשרד.
אריאל עוסק בתחומי המשפט האזרחי-מסחרי, בדגש על דיני עמותות. דיני תאגידים ומיזוגים ורכישות (M&A). הוא מייצג ומייעץ ליחידים וחברות בנושאים מגוונים, תוך מתן שירות אישי, איכותי ומקצועי.

אריאל הינו בעל ראיה עסקית מולטי-דיסציפלינרית, המאפשרת לו לייעץ ללקוחותיו בנושאים המתפרסים הרבה מעבר לסוגיה המשפטית הספציפית. את ניסיונו העסקי רכש אריאל בעת שכיהן כדירקטור וכמנכ”ל במספר חברות מובילות במשק הישראלי, והוא אוחז בידע ובניסיון רב המסייעים לו להעניק ללקוחות המשרד ייעוץ עסקי ופיננסי מקיף, מעבר לייעוץ המשפטי השוטף.

במסגרת עבודתו עוסק אריאל בניהול הליכים מורכבים בתחומי הליטיגציה האזרחית בערכאות השונות. עריכת מו”מ מורכבים לחברות ועסקים שונים. ניהול משברים תקשורתיים ומשפטיים הנמצאים במרכז השיח העסקי בישראל. כמו כן, במתן ליווי שוטף לחברות ויחידים בכל ענייניהם העסקיים.

בנוסף על כך, לאריאל התמחות ייחודית בתחום דיני העמותות, ולו ניסיון רב בליווי וייצוג עמותות ומלכ”רים בנושאים מגוונים, לרבות פירוקים, נושאים רגולטוריים, חוזים וכן בנושא מיזוג בין עמותות – תחום ייחודי ומתפתח. טרם ייסד את משרד חדד רוט שנהר ושות’, שימש אריאל כשותף המנהל במשרדו של ד”ר יעקב וינרוט ז”ל.

על עמית חדד

עו״ד עמית חדד נחשב לאחד מעורכי הדין הבולטים והחשובים בישראל. הוא היה שותפו ויד ימינו של ד״ר יעקב ויינרוט עד יומו האחרון. בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) בהצטיינות, האוניברסיטה העברית בירושלים. בעל תואר שני בקרימינולוגיה בהצטיינות, האוניברסיטה העברית בירושלים.

חדד התמחה אצל שופט בית המשפט העליון אדמונד לוי. במסגרת לימודיו שימש כעוזר מחקר לפרופ’ אלון הראל (המחקר התמקד בפילוסופיה של המשפט. תיאוריות פוליטיות ואתיקה) וכעוזר מחקר לפרופ’ שמעון שטרית (המחקר התמקד בהיבטים חוקתיים של המשפט הציבור). בנוסף, שימש כעוזר הוראה בקורסים דיני חוזים ומשפט וכלכלה במרכז האקדמי למשפט ועסקים, רמת גן.

בשנת 2015 בחר עיתון “דה מרקר” את עוה”ד חדד כאחד מהארבעים הצעירים המבטיחים. במסגרת הבחירה צוין. “במונחים של עולם המשפט נחשב עו”ד עמית חדד למטאור”. בנוסף. במהלך שנת 2015 נבחר על ידי מגזין פורבס העולמי. לאחד מ-100 הצעירים המבטיחים מתחת ל- 30. בשנת 2014 בחר מגזין פורבס את עוה”ד חדד לאחד מהצעירים המבטיחים. במסגרת הבחירה צוין. “עמית הוא עורך דין צעיר המגלה כבר היום יכולות נדירות לגילו. לצד יכולות משפטיות מובהקות הוא מגלה כבר בקיאות בכל הנוגע לרזי הטקטיקה והחקירה הנגדית.”

Share: